Карантин у столиці: Київ від самого ранку зупинився в заторах [ Редагувати ]
Київ, попри карантин, від самого ранку зупинився в заторах. Адже метро, яким щодня користувалися півтора мільйона людей, закрили. Тож усім пасажирам довелося пересісти на наземний транспорт, таксі та власні авто. Як кияни уживаються з анти-коронавірусними правилами - розкаже Ксенія Барвіненко.
8 ранку. Один із найбільших спальних районів Лівого берега. Щодня звідси вирушають на роботу десятки тисяч людей. Але такий натовп на зупинці вперше. Адже метро зачинили, тож єдина можливість дістатися протилежного берега Дніпра - автобуси.
"А как доехать на работу на правій берег. Скільки взагалі звідси маршрутів на правий берег? От 220, по-моему, один идет и то он идет до шоколадки, до порошеновской и дальше идет по Краснозвездному, а больше помоему ничего не ходит", - говорить Іван, киянин.
Одразу зрозуміло - наземний транспорт не рятує, адже одночасно в маршрутках можуть перебувати не більше 10 осіб, а в автобусі, тролейбусі та трамваї не більше 20.
"Непродумано зовсім, метро було б напевно свободніше".
Котролювати ж потік пасажирів доручили самим водіям. До того ж, усі люди повинні бути в масках, купити які неможливо, наразі це товар дефіцитний. Тож усі правила лише на папері, а по всьому місту переповнений транспорт.
"Вы же видите какие автобусы забитые, и зачем делать этот коллапс я не понимаю, ну кому-то наверное так удобно, это удобно, это издевание над людьми", - говорить Валентина, киянка.
А це вже Правий берег - станція метро Святошин. Зазвичай тут і не в години пік натовп. Бо ж поруч - зупинки приміських електричок і автобусів із прилеглих селищ. Щодня тут поспішали тисячі людей, зараз коридорами - гуляє вітер.
"Було багато людей. Канешно, шо зранку нє, це вообще бред. Ето такой бред, куда людям на роботу, їм нічим їхать", - говорить Ірина, диспетчер маршрутки номер 461.
Тож добиратися на роботу людям доводиться власними силами.
"Я в Ірпіні проживаю, от як мені з Ірпеня? Там маршрутки не ходять. І шо мені робити? Тільки на велосипед. Мусимо пристосуватись до цього, життя ж важніше", - говорить Олег, житель м. Ірпінь.
Або ж власним коштом. На таксі.
"Ми викликали таксі, тому що потік людей великий, проїхало три 220 і не зупинилися".
А от куди на таксі не доїхати, то це в інше місто. Адже цінники тут вже в доларах.
"Желали уехать. На Харьков. И до сих пор пытаюсь, не получается. Спрашиваем у водителей. 200$ или 150$".
Це залізничний вокзал столиці. Від сьогодні теж не працює. Тож пасажири юрмляться на площі. Одні у черзі до залізничних кас, аби повернути гроші за квитки, якими уже не зможуть скористатися. А от інші просто не можуть звідси виїхати.
"А смысл было задерживать нас в аэропорту, чтобы мы приехали на два дня позже и не могли уехать из Киева? Зачем это было делать? ", - говорить Юлія, жителька Кривого Рогу.
"Едем в Харьков, отменили все рейсы ЖД, сообщения. Много людей осталось. И я думаю это не лучший способ профилактики коронавируса, если люди не могут уехать. Тут ходят. А масок в аптеках нет. ЖД вокзал закрыт. Автовокзал закрыт. Туалетов нет, руки помыть негде", - говорить Богдан, житель Харкова.
Імовірно, єдині, кого тышать усі ці обмеження - нелегальні перевізники. Бо ж офіційні маршрути скасували, тож вибору у пасажирів немає - або "приватник", або ж пішки до самого Харкова.