У Франції почали варити фіолетове пиво: що входить до складу напою [ Редагувати ]
Незвичне пиво почали варити на півночі Франції. Воно з фіолетовим відтінком. А до його складу входять водорості. Які саме та чи до вподоби такий напій людям - дивіться в сюжеті.
Пиво фіолетового кольору з назвою "Лайн" дегустує Матильда. Вона та ще кілька колег працюють у невеличкій пивоварні в місті Рубе, що на півночі Франції. І всі вони кажуть: пишаються, що їм вдалося вигадати смачний напій, до складу якого входить спіруліна.
"Хмільний, легкий і з фруктовим присмаком" - саме так тамтешні пивовари описують своє пиво. Та зазначають - найскладнішим було надати їхньому напою фіолетового кольору. Оскільки спіруліна за своїми властивостями забарвлює в зелений.
Алексіс Кадро, пивовар:
Додати водорость було дуже важко. Ми знайшли в її складі спеціальний пігмент, який має насичений синій або фіолетовий відтінки. І саме завдяки цьому ми змогли "пофарбувати" наше пиво.
Над складом суміші, щоб отримати потрібний колір, працювали дуже довго - кажуть пивовари. Однак після цього перед ними постало інше завдання. Смак їхнього пива мав припасти до душі потенційним клієнтам.
Матильда Ванмансарт, пивовар:
Наш продукт насамперед дуже інтригує. У людини одразу складається враження, що це взагалі не пиво. Але - ні! Це якісне та смачне пиво, схоже на інші. Та ми прагнули створити радше прохолоджувальний напій, аніж суто алкогольний. І нам це вдалося.
Алексіс Кадро, пивовар:
Коли ми вигадали наше пиво, нам було цікаво, як його сприйматимуть люди. Тому що фіолетове пиво - це щось неординарне. Це була досить ризикована ідея. Однак під час дегустацій ми дослухалися до людей, аж поки не створили, як нам здається, ідеальний продукт.
Цікаво, що ініціаторами створення пива з водоростями були не працівники пивоварні. До них звернувся власник спірулінової ферми, який хотів популяризувати свій продукт у регіоні.
Хав'єр Деланной, власник спірулінової ферми:
Я хотів, аби це пиво почали купувати не лише ті люди, які вже знають, що таке спіруліна. І, на щастя, так і сталося. Тепер клієнти приходять до нашої крамниці й кажуть: "Дайте мені ось те фіолетове пиво".
За менше ніж три місяці продали майже дві тисячі пляшок пива "Лайн". Однак тепер попит на цей напій зріс. І в пивоварні вже збільшують кількість обладнання. Та найголовніше, за словами самих пивоварів, це те, що ідея, яку вважали безнадійною, таки спрацювала.