Колумбія на трояндах для закоханих заробляє мільйони доларів [ Редагувати ]
У колумбійських квіткарів напружена пора. Один із найбільших експортерів квітів готується до дня Святого Валентина. Мільйони місцевих гвоздик, гербер і троянд розходяться по всьому світу. Про напружену роботу майстрів гарного настрою - дивіться далі у сюжеті.
Як заробити на коханні? Відповідь на це питання як ніхто інший знають колумбійські квіткарі. Напередодні Дня Святого Валентина робота у них кипить.
Колумбія - друга у світі за експортом троянд, поступається лише Нідерландам. І поки закохані мізкують над тим, чим потішити другу половинку, колумбійці рахують троянди - і гроші.
"Це свято, на яке ми робимо серйозні ставки. На День Святого Валентина ми заробляємо близько 70% річного прибутку", - пояснив менеджер із продажу елітних квітів Альваро Камачо.
Колумбійські квіткарі задовольняють більше 10% світового попиту. Зиск від продажів рахують сотнями мільйонів доларів. Імпортує колумбійські квіти й Україна.
Щоправда, купляти дорогі заморські троянди у нас стали значно менше. За останній рік попит зменшився удвічі. Та для експортера це не надто відчутно. Для них основний клієнт - США.
"Експорт до Сполучених Штатів забезпечує роботою багатьох людей. Однак і США мають від цього неабияку користь - ми відправляємо до них продукт, який має величезний емоційний вплив", - прокоментував президент фірми-виробника квітів Августо Солано.
Тож у день Святого Валентина найпопулярніша квітка - велика червона троянда. Саме вона асоціюється у закоханих із серцем і любов’ю, - переконують квіткарі.