Українські фахівці пропонують запустити швидкісні вантажні перевезення залізницею [ Редагувати ]
Запустити швидкісні вантажні перевезення залізницею пропонують українські фахівці. Новий шовковий шлях мають прокласти з Китаю до Європи через Україну. У чому його особливість - дізнавалася Марина Григорян.
Понад 20 млрд інвестицій та пів мільйона нових робочих місць - такий результат дасть нова транзитна залізниця. Це прогнози Асоціації "Високошвидкісні магістралі". Вони пропонують запустити через Україну швидкісні вантажні перевезення з Китаю до Європи.
"Для экономики принесёт колоссальныые доходы. Привлечь интеллектуальные доходы, транзитный потенциал есть шанс вернуть и реализировать. В проект достаточно много заинтересовались 25 -30 млрд инвестиций. Позволит стать региональным лидером", - говорить Сергій рудковский, голова правління асоціації "Високошвидкісні магістралі".
Проект представили урядовцям, і він лише один з декількох, які мають усі шанси бути реалізованими. Фахівці кажуть - головне стратегічне завдАння - поглибити співпрацю між Україною та країнами Європи і Азії. Вирішення проблеми високошвидкісних перевезень має покращити інвестиційний потенціал України.
"Об'єднає десяток країн, які відрізані від портів. Об'єднає країни Кавказу. Кономія капітальних вкладень. Про прийняття на політичному рівні", - говорить Віктор Мироненко, президент асоціації "Високошвидкісні магістралі".
Сьогодні автори проекту називають його новим "шовковим шляхом", але вже створеним на сучасних технологіях. Ідеєю вже зацікавилися інвестори зі Сходу, а на політичному рівні її підтримали в 7 країнах світу.
"Найголовніша проблема, коли інвестор приїзджає в Україну або хоче або думає, не бачить головну особу, з ким зустрітися і обговорювати проект. І навпаки українські представники не знають, з ким зустрічастись в арабських країнах. Ми вважаємо цей проект одним з найголовніших. Він буде дуже корисним для України і вже знайшлося декілька спонсорів, які можуть допомогти в цьому проекті", - говорить Емад Абу Аль Руб, президент українсько-арабської ділової ради.
Транзитний шлях пролягатиме від кордону з Китаєм через Казахстан, Киргистан, Узбекистан до Каспійського берега, а далі - морем до Баку і Чорноморського узбережжя Грузії. Потім Чорним морем і вже територією України вантажі направлятимуть до країн ЄС. Та разом з цим проектом, вирішили запустити ще один, але вже спрямований на пасажирські перевезення - "Скай Вей".
"Объединили в рамках шелкового пути, сейчас подготовлено на экспо 2020. Можем приступать к строительству. Эти проекты дополняют друг друга. "Скай Вей" может разгрузить. Технология "Скай Вей" рассчитана на людей. Экономная, как маршрутные перевозки, может разгрузить логистические структуры. Так же как метро маршрутка", - говорить Сергій Устінов, голова правління "Асоціації інвесторів України"
Представники асоціації високошвидкісної магістралі обіцяють, нова технологія допоможе зменшити і витрати на інфраструктуру залізниць загалом.