Американські кондитери розвивають бізнес "магічного" печива [ Редагувати ]
Бізнес на магії. У Нью-Йорку працює найбільший у світі виробник печива з передбаченням. Як готують відомий на весь світ смаколик - дізнаєтеся в наступному сюжеті.
Специфічної форми, здобне, ванільне печиво з передбаченням усередині - надзвичайно популярний десерт і досить прибутковий бізнес. Американська компанія, що працює в Нью-Йорку, щодня надсилає замовникам майже 5 мільйонів таких смаколиків. Підприємство відкрилося ще 1973 року як фабрика з виробництва локшини, на магічне печиво перейшли наприкінці 70-х років.
"Ми є найбільшим виробником "печива фортуни" у світі. І однозначно, нам належить найбільший сегмент ринку. Якщо ви підете до будь-якого азійського ресторану в США, можу посперечатися, що там буде наше печиво", - стверджує Джеймс Вонг, автор передбачень для печива.
Попри те, що послання в печиві називаються "передбаченнями", їх не пишуть ясновидці чи пророки. Автори черпають свої ідеї у висловах вчених, філософів і літераторів.
"Процес написання пророцтв для мене насправді не такий і містичний. Натхнення часто приходить тоді, коли я виконую буденні справи або розмовляю з кимось. Ми намагаємося дати людям позитивний сигнал і покращити їм настрій", - розповідає Джеймс Вонг, автор передбачень для печива.
Усі передбачення мотивують на позитив. Вони спонукають робити правильний вибір і підказують, як діяти у тій чи іншій ситуації. Це радше поради чи рекомендації, які можна отримати в смачній упаковці менш ніж за 50 центів. Кожен тлумачить їх по-своєму й шукає в них особливий сенс.
"Мені випало ось таке - отримуй користь, роблячи те, від чого інші відмовляються. Можливо, це занадто глобально на сьогодні, але загалом - не погано!", - говорить Джеймі Давіс, відвідувач.
"Не будьте занадто боязкими й поміркованими у своїх діях. Все життя - це експеримент. Мені здається, це слушна порада", - переконаний Дейв Дейо, відвідувач.
Звідки походить ідея створення печива з передбаченням - невідомо, але за багатьма версіями, його привезли до США на початку XX століття японські та китайські іммігранти. І саме в Америці цей десерт здобув світову популярність. Адже місцеві бізнесмени з притаманною їм спритністю зуміли розгледіти в магічності східного печива вдалий маркетинговий хід.