Міста України потерпають від транспортного коллапсу [ Редагувати ]
Схожа ситуація з транспортом і в регіонах. Огляд загалом по країні підготували мої колеги.
Станція метро "Покровська" у Дніпрі. Це кінцева зупинка єдиної гілки підземки, найбільш віддаленої від центру. Оскільки метрополітен не працює, людям довелося шукати альтернативу.
"У нас например 4 маршрутки на маршруте было, сейчас 3 маршрутки и в утреннее время очень тяжело уехать, много народа", - говорить Наталія, жителька Дніпра.
Утім по обіді транспортного ажіотажу у місті вже не було. Інакше з приміським та міжміським сполученням. Залізниця не працює. Закриття автостанції на карантин анонсували о 12 годині. Скасували 350 маршрутів. Однак не обійшлося без накладок.
"Я спрасила, когда можно ухать, последнее время. Продайте мне билет. Я бы вчера уехала или раньше уехала. Зачем Ви мне его продали и оставили меня с ребенком на вокзале? ".
Через карантин багато людей не змогли дістатися до обласного центру на роботу, а хтось навпаки - повернутися додому.
"Приехали, хотели автобусом доехать в Павлогард автобусов не оказалось, єелектричек тоже. Вот сейчас ждем блаблакар", - говорить Євген, житель м. Павлоград.
Транспортний колапс і в Одесі. На маршрути не вийшла половина пасажирських мікроавтобусів. Між собою автоперевізники кажуть: просто не вигідно працювати за умов "не більше десяти пасажирів у салоні". А ось для чиновників підготували іншу версію: нібито фізично не можуть виконати нові вимоги, а отже, бояться штрафів.
"Полицейские останавливают автобусы: где есть перегриз, то есть больше десяти человек, где находятся пассажиры без масок, предупреждают, что при повторном выявлении подобных нарушений будет накладываться штраф 17 тысяч гривен", - говорить Сергій Щербань, заступник директора департаменту транспорту Одеської міськради.
Тож на зупинках вишукувалися черги: люди масово почали пересідати на комунальні тролейбуси і трамваї. Але тут їх знову чекали випробування. Комунальники все ж таки, намагаючись виконати розпорядження, запускали в електротранспорт щонайбільше двадцять людей. Ось так, порціями, пасажири годинами добирались у справах.
"Открывается одна дверь: чтобы могли контролировать и мы просто считаем людей. Проходит двадцать человек - двери закриваються. Естественно, это вызывает нарекания. Люди недовольны тем, что приходится ждать", - говорить Максим Стриженко, контролер КП "Одесміськелектротранс".
Утім ще гірше жителям Одещини із сільської місцевості. Зранку перестали ходити електрички та потяги, опівдні ж з платформ зникли і всі приміські та міжміські автобуси на автовокзалах. Люди намагалися у терміналах з'ясувати, як дістатися додому, та марно.
"Странные вы люди, как вы работаете? Автовокзал закрывается. Не пускай, Жека".
"Пешком. Как я собираюсь добираться. А как же я могу? На такси у меня денег нет. Персональной машины тоже нет".
У Чернівцях від сьогодні не працює громадський транспорт. Таке рішення прийняла міськрада через збільшення кількості інфікованих. Зупиняють його, щоправда від завтра, в Івано-Франківську.
А ще міська влада оголосила набір волонтерів. Вони допомагатимуть стареньким та немічним. Уже зголосилися тридцять небайдужих.