Пам'ятати про війну: "Укрпошта" випустила нову марку [ Редагувати ]
"Укрпошта" презентувала нову марку до річниці повномасштабного вторгнення. У компанії кажуть: це не просто колекційний випуск, а заклик до світу - пам'ятати про війну. А як нагадування про те, що працівники пошти також захищають Україну на фронті, у Києві відкрили Алею слави.
Сюди прийшли ті, хто втратив найрідніших. Юлія Ярмолюк - дружина загиблого працівника "Укрпошти". Гліб пішов на фронт ще до початку повномасштабного вторгнення.
Юлія Ярмолюк, вдова загиблого працівника АТ "Укрпошта":
Сьогодні прийшли разом з родиною, його мамою, татом, разом з побратимами, з якими я підтримую зв'язок. Якщо ми не будемо пам’ятати історію, то історія завжди буде повторюватись. І це просто як віддати шану хлопцям, які віддали за нас життя.
Імена Гліба Ярмолюка та ще 21 працівника "Укрпошти", які віддали життя за Україну, тепер назавжди закарбовані на Алеї слави. Біля нового меморіалу в Києві зібралися рідні та побратими загиблих, а після відкриття Алеї у Головпоштамті відбулася церемонія спецпогашення нового поштового блоку "ART vs WAR. James Colomina".
На марках зображено червоні скульптури французького митця Джеймса Коломіни, які він створив у Києві. "Посланець", "Голуб" та "Дівчинка на гойдалці" – кожен з цих артоб’єктів символізує боротьбу українського народу проти ворога та надію на перемогу.
Ігор Смілянський, генеральний директор АТ "Укрпошта":
Наші марки стали вже символом війни. Ми б хотіли випуском цієї марки нагадати всьому світу про необхідність підтримки України. Хочемо чи не хочемо, краще це робити через відомих митців. Всі наші марки символічні, ще раз ми ставили за мету цим кольором нагадати всі ці жертви, які несе наша держава для того, щоб зупини рашистсько-фашистську війну.
Тираж блоку – понад 100 тисяч примірників. Марки вже доступні у відділеннях "Укрпошти".