Черкасская мэрия затеяла реформу городского транспорта [ Редагувати ]
У Черкасах вирішили реформувати міський пасажирський транспорт. Більшість маршруток та тролейбусів не відповідає сучасним вимогам. Тож із наступного року мерія обіцяє замінити старі тролейбуси на новенькі електроавтобуси, а "Пазики" та "Богдани" - на екологічно чисті і комфортабельні транспортні дива. Станіслав Кухарчук продовжить.
Щоб дістатися з дому до обласної лікарні, Ірині Іванівні довелося зробити дві пересадки. Жінка скаржиться: міський транспорт завжди переповнений, а маршрутів мало.
Ірина Іванівна, мешканка Черкас:
- Было бы не плохо, если б было больше маршрутов разнообразных, и что бы от точки до точки был один маршрут, а не два или три.
Нині у місті працюють 50 тролейбусів і понад три сотні маршруток. Майже всі вони не відповідають сучасним вимогам, кажуть у мерії. У більшості мало місць, та й оснащені вони дизельними двигунами, які забруднюють повітря. Водій Юрій Левченко раніше керував маршруткою, тепер сів за кермо цього французького автобуса. Чоловік не натішиться: він комфортабельний та екологічно чистий, працює на газі.
Юрій Левченко, водій маршрутного автобуса:
- Есть пассажиры, которые уже постоянно с нами ездят, им удобно - в автобусе тепло. Нет у нас гонок таких, как на остальных маршрутках, у нас ходят три машины, и между нами 15 минут разрыва.
Аби змусити усіх перевізників оновити громадський транспорт - міські чиновники зробили умови конкурсу на отримання ліцензій більш жорсткими.
Віталій Дядченко, директор департаменту транспорту Черкаського міськвиконкому:
- Мы прописываем в условиях конкурса те стандарты, о которых я вам сказал: это большая пассажировместимость, низкий пол, евро-4 и любой из участников может его выиграть.
Конкурс проведуть уже навесні. Тим часом у місті планують оновити і тролейбусний парк, старі машини замінять новими електроавтобусами і розширять схему їх маршрутів.
Станіслав Кухарчук, Павло Тимошенко, Новини, Телеканал "Інтер", Черкаси.