Ученые нашли связь волн мозга с пристрастиями телезрителей [ Редагувати ]
Хвилі мозку допоможуть краще зрозуміти вподобання глядачів. Американські науковці дійшли такого висновку під час тривалих досліджень.
Вони спостерігали за реакцією людей під час перегляду різноманітного відеоматеріалу. Завдяки спеціальним датчикам вони фіксували емоції, які формувалися у мозку людини. Залежно від сили випромінених хвиль дізнавалися, що саме привертає увагу глядача. Дослідження американських вчених допоможе створювати ідеальну рекламу.
Лукас Парра, професор:
- Насправді ми можемо з точністю до секунди встановити, який саме момент відео вас захопив. Тож можемо прийти до режисера і сказати - ось ця сцена глядачам сподобалася, а далі зацікавленість аудиторії знизилася.